O postare cu si despre „Farmec”

Am fost implicata in campania Gerovital plant,  noua gama bazata pe extract de floare de colt si le-am putut testa aproape pe toate. Produsele sunt excelente din punctul meu de vedere, nu contin alergeni si parabeni, sunt diversificate, si astfel fiecare dintre noi isi poate gasi un corespondent-putem alege intre crema hidratanta, crema antiimperfectiuni, crema antirid, crema nutritiva sau ser contur ochi si buze; demachiantele sunt doua: vitaminizant si delicat pentru ochi si buze si bineinteles, nu putea lipsi din rutina zilnica, tonicul hidratant. Gama mai contine sampon si balsam hidratant, precum si crema anticelulitica si antivergeturi. Inca o data, le recomand cu caldura! Eu am ales ca potrivite pentru mine crema antiimperfectiuni, laptele vitaminizant demachiant, crema antivergeturi si balsamul hidratant.

Fiind de fel nostalgica dar si curioasa, m-am interesat de produsele Farmec ce au bucurat sufletul si corpul romanilor de-a lungul timpului si am avut surpriza sa descoper cateva produse care sunt dovada vie a continuitatii Farmec!

Mi-am amintit de laptele Doina pe care mama il avea pe noptiera de cosmetice si la crema de maini Farmec, intr-un tub maaare de tot si la care ravneam cand aveam vreo 8-9 ani. Intr-o dimineata, pentru ca mama nu era acasa, am plecat la scoala cu fata data cu crema de maini Farmec care era destul de grasa. Culmea a fost ca in acea dimineata invatatoarea mea nu a ajuns la scoala si a inlocuit-o chiar mama mea – si-a dat seama ca imi luceste fata intr-un mod ciudat, dar s-a facut ca nu observa ca ma fac grena de cate ori se uita la mine-asa am utilizat primul produs Farmec!!! Amintirile ulterioare sunt mult, mult mai placute…

Am cautat la bunica sotului in „cufarul cu minuni” si am gasit cateva produse care au facut furori la vremea lor. Iata-le:

Deodorat Ro

Deodorantul RO – expira in 83, era cel mai bun din vremea lui si se cumpara la inceput prin shopurile de la vama sau la magazinele mari, in drogherii doar ca trebuia sa ai relatii, se mai aducea de catre marinari din afara tarii. Venea cu sloganul:’your daily freshness’, iar mirosul sau era „with fruity citrus”
 
Deodorant Perla
 
Perla este un deodorant pentru 24h, care nu pateaza hainele. Are valabilitate pana in 24.08.1979. Pretul era destul de mare, 22 lei iar un salariu era in jur de 2500 lei. Mirosul era unul: ‘placut, proaspat’.
 
 BOB, apa de toaleta superconcentrata
 
Bob este apa de toaleta superconcentrata, este de prin 1975, pe vremuri apa de toaleta era tot sub forma de spray, desi exista si spray-ul BOB. Mirosul sau era „placut si discret”.
 
Si exemplele ar putea continua, in vremurile in care romanii nu aveau foarte multe optiuni, Farmec se reinventa de fiecare data, venind cu produse care erau la mare cautare!
 Iata ca si acum, cand se cauta mai mult ca oricand naturaletea, Farmec, prin noua gama Gerovital plant cu floare de colt ne uimeste cu produse inovatoare si ne indeamna sa nu uitam sa fim noi insene, naturale  – pentru ca Dumnezeu a binecuvantat romancele cu o frumusete nativa, care nu trebuie decat subliniata!
Viziunea frumusetii Farmec spune asa: ” Te invitam sa incerci Farmec si sa iti descoperi individualitatea si farmecul natural, sa spui nu frumusetii de vitrina si frumusetii impersonale. Sa alegi, alaturi de noi, sa fii frumoasa pentru ca esti tu, femeia cu farmec. Iti putem spune, de pe acum, ca rezultatul te va surprinde”.

About mihaelamatei

Sunt curioasa ce pot face si ce nu pot face(totusi) produsele cosmetice. Vreau sa impart cu voi o placere a vietii femeilor: sa ne facem (mai) frumoase.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la O postare cu si despre „Farmec”

  1. Mihaela Toana spune:

    Ce articol interesant, Miha!!!
    Am aflat foarte multe chestii interesante. ^^
    Sunt mandra ca esti in echipa mea.

    Te pup cu drag!

Lasă un răspuns

