Ivadermaseb de la Ivatherm

      De cateva luni, am inceput sa fiu mai activa pe facebook si pe internet in general, sa ma interesez de produsele care mi s-ar potrivi de la branduri cunoscute. Aveam mare incredere in Ivatherm, pentru ca foloseam deja ceva produse de la ei si nu am fost dezamagita. Si intr-o zi pe wall-ul Ivatherm am citit despre dermatita seboreica, despre felul cum se manifesta si despre solutia lor si anume, crema Ivadermaseb.

Mi se intampla destul de des ca in zona sprancenelor sa imi apara scuame(cojite), la fel pe lateralele nasului, acolo pielea era si mai rosie decat pe restul fetei, dar habar nu aveam cum se numeste „afectiunea” de care sufeream. Sotul meu avea undeva pe frunte o zona iritata si asa am ajuns sa cumpar Ivadermaseb. Am fost sceptica initial, insa rezultatele au aparut imediat la amandoi. La el a disparut complet zona rosie, la mine au disparut scuamele din zona sprancenelor. Pe tub scrie ca se aplica de 1-2 ori/zi in zonele afectate, pe pielea curata si uscata. La noi, nefiind o problema severa, e suficient sa aplicam o data la cateva zile; in zona nasului eu am ales sa o folosesc zilnic. Nu are miros, majoritatea componentelor sunt antimicotice si antiinflamatoare, intra repede in piele, iti da un pic senzatia de lotiune ca si textura – este suficienta o cantitate infima de crema pentru o aplicare. Tubul are 40ml si costa in jur de 45 ron.

Este o crema reparatoare si antiiritanta care regleaza descuamarea,  ideala pentru acest tip de problema a tenului – dermatita seboreica. Acum asteptam si reactiile unei alte persoane din familie care sufera de o forma mai urata, diagnosticata de un dermatolog. Daca trece si acest test, o declaram crema minune!!!

Deci, o sa revin😉

About mihaelamatei

Sunt curioasa ce pot face si ce nu pot face(totusi) produsele cosmetice. Vreau sa impart cu voi o placere a vietii femeilor: sa ne facem (mai) frumoase.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ivadermaseb de la Ivatherm

  1. Mihaela Toana spune:

    Sunt foarte interesata de aceasta crema.
    Cateodata am obraji descuamati si iritati, rosii..de la diverse creme, schimbari de temperaturi..etc.
    Este urmatoarea pe lista mea Ivatherm.😉

Lasă un răspuns

