Sa ne cunoastem!

Buna,

am deschis acest blog din dorinta de a impartasi cu voi experiente placute sau mai putin placute legate de utilizarea cosmeticelor de orice fel.

Am 30 de ani, sunt casatorita si am un bebe de 1 an jumatate; pot spune ca asta imi ocupa mai tot timpul. Am devenit insa mai atenta si mai selectiva/pretentioasa in materie de cosmetice; am avut de-a lungul timpului surprize urate in folosirea unor produse de la branduri renumite dar si surprize deosebit de frumoase de la produse mai ieftine…

Am tenul gras, dar in acelasi timp sensibil, probabil ca mai rau de atat ar fii fost sa am si acnee!!! Dupa ce am nascut, mi-a cazut parul ingrozitor de mult, asa ca am devenit experta in tratamente anticadere. Sunt incantata de produse cat mai curate, bio, organice si de dermatocosmetice, in genera; produsele de la plafar si mastile homemade nu imi sunt straine. Despre parfumuri…aici este mult de povestit, oricum preferatul meu ramane Angel de la T Mugler.

Oricum, ne vom cunoaste mai bine pe parcurs!

About mihaelamatei

Sunt curioasa ce pot face si ce nu pot face(totusi) produsele cosmetice. Vreau sa impart cu voi o placere a vietii femeilor: sa ne facem (mai) frumoase.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Sa ne cunoastem!

  1. laurita spune:

    mult succes…se pare ca avem deja ceva ff important in comun…si baitelul meu are 1 an jumatate peste o saptamana…si tot asa, o mama grijulie fiind, am cautat alternative….cel putin pt bebe folosesc doar produse din gama bio si -sau naturale , iar eu doar sampon solid handmade, sapunuri etc..si dupa buget:) bineinteles incerc sa schimb si alte produse gen detergenti….sa ai multa bafta cu bloguletul🙂

Lasă un răspuns

