Samponul tratament Dercos antimatreata Vichy

      Am cumparat prima data acest sampon,varianta pentru par gras acum cativa ani pentru sotul meu care avea probleme cu matreata iar clasicul Head&Shoulders il ajuta doar pe moment; de la prima aplicare a fost incantat, in sensul ca matreata disparuse, parul nu se mai ingrasa atat de repede si nu mai avea senzatia de mancarime la nivelul scalpului pe care ti-o da matreata…El a devenit client fidel si il foloseste de atunci, alternat cu Head&Shoulders.

   La ceva vreme mi-am cumparat si eu un Dercos rosu, sampon energizant, pentru ca imi cadea parul si …nimic; nu am fost multumita de rezultate. Intr-o zi, pentru ca ramasesem fara sampon, l-am folosit pe al lui. Eu am parul gras la radacina si uscat/normal in rest, nu am insa matreata. Si totusi, samponul a fost si este excelent:

  • parul pare stralucitor, foarte curat
  • nu se mai ingrasa asa repede
  • matreata dispare(chiar daca nu aveam matreata vizibila, la prima aplicare am vazut ca ea exista totusi!!) o perioada lunga, chiar daca nu mai folosesti samponul-pe ambalaj scrie de 4 saptamani
  • parul nu mai cade.

 

Ca si minusuri:

  • mirosul este puternic si destul de neplacut, insa dupa clatire parul nu retine aroma respectiva
  • nu face spuma ca un sampon obisnuit, eu il folosesc in acelasi timp cu un alt sampon care nu face decat spuma ;-))

 

Am aflat de curand ca exista si varianta Dercos anti matreata impotriva caderii parului, acum eu folosesc pe acesta iar sotul meu a ramas la cel clasic.

In farmacii exista in general consultanti Vichy, oricum pe cutiile sampoanelor gasiti un patratel de culoare diferita pe care scrie carui tip de par sau carei probleme a parului i se adreseaza. In momentul de fata sunt promotii, va recomand sa nu le ratati, samponul asta chiar merita, macar ca si tratament, din cand in cand!

About mihaelamatei

Sunt curioasa ce pot face si ce nu pot face(totusi) produsele cosmetice. Vreau sa impart cu voi o placere a vietii femeilor: sa ne facem (mai) frumoase.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Lasă un răspuns

